پودر سیر

✅پودر سیر با کیفیت اعلا جهت مصارف مختلف صنایع غذایی و فروشگاه ها به صورت بسته بندی در اوزان 5 تا 25 کیلویی موجود می باشد.

​✅پرتودهی طبق درخواست انجام می شود.

✅ارائه آنالیز شیمیایی و میکروبی آزمایشگاهی طبق درخواست.

📞 جهت استعلام قیمت با شماره 09192252570 در تماس باشید. (واتساپ، پیامک و تماس تلفنی)

خرید عمده پودر سیر

از آنجا که کشور ایران و علی الخصوص شهر همدان تولید کننده سیر می باشد حجم بسیار کمی از پودر سیر عمده در کشور وارداتی بوده و خرید پودر سیر بیشتر از تولید کننده گان داخلی انجام می پذیرد. کیفیت پودر سیر ایران در مقابل نمونه واردتی آن بسیار بالاتر بوده کما اینکه قیمت پودر سیر ایرانی از پودر سیر چینی و پودر سیر هندی بالاتر می باشد.

قیمت پودر سیر ایرانی به قیمت سیر خشک بستگی دارد. و حدود ۵ هزار تومان بالاتر از سیر خشک است و این اختلاف قیمت در اثر هزینه خدمات آسیاب بوجود آمده است.

بهترین سیر کشت شده در ایران مربوط به استان همدان می باشد. همدان دارای مناسبترین آب و هوا و خاک برای کشت تند ترین و پر خاصیت ترین سیر در ایران می باشد که شهرت جهانی دارد. شرکت شاهونی تمام سیر خشک مورد نیاز خود را از مزارع همدان خریداری کرده و اقدام به خشک کردن و پودر کردن این محصول می نماید. کیفیت مواد اولیه برای ما در اولویت قرار دارد همانطور که سعی می کنیم تمام سبزیجات خشک مثل نعنا از شیراز و ادویه جات مثل فلفل قرمز از سبزوار را تهیه می کنیم بنابراین برای خرید عمده نعناع خشک و خرید عمده پودر فلفل قرمز نیز هم می توانید به ما اعتماد کرده و سفارش خود را در هر حجمی به ما بسپارید.

 

سفارش و خرید پودر سیر به صورت آنلاین از صنایع غذایی شاهونی

انجام تمام امور با ورود اینترنت به فضای کسب و کار تسهیل گردیده صنایع غذایی شاهونی در راستای روشنگری بیشتر و در دسترس قرار دادن اطلاعات محصول بصورت انلاین در غالب نوشتار تصویر ، نمودار و فیلم سعی کرده پیشاپیش پاسخگوی سوالات مشتریان بوده و نکات خرید پودر سیر و اطلاعات جامعی از محصولات را اختیارتان قرار دهد.

بعنوان مثال پودر سیر دارای گرید های مختلف کیفی بوده که هر کدام داری یک قیمت می باشد و هر محصول متناسب با نیاز یک مشتری می باشد. بعضی مشتریان بدنبال خرید محصولات اقتصادی تر بوده که طبیعتاً قیمت پودر سیر خالص سفید همدان با پودر سیر معمولی متفاوت بوده است.

کارخانجات صنایع غذایی و عمده فروشان ، صادر کنندگان محترم می توانند از طریق همین سایت اقدام به سفارش و خرید پودر سیر از صنایع غذایی شاهونی نمایند.

 

خریداران عمده پودر سیر چه کسانی هستند؟

از آنجا که سیر بعد از خشک شدن مواد مغذی خود را حفظ کرده و عمر مفید آن افزایش و در تمام طول سال قابل مصرف می باشد. به یک محصول پر تقاضا در بازار تبدیل شده و خرید پودر سیر عمده بوسیله ی بسیاری از شرکتهای که در زمینه ی ادویه فعالیت می کنند انجام می پذیرد.

کارخانجات صنایع غذایی که به تولید انواع سس و کنسرو و غذاهای آماده و نیمه آماده می پردازند. و یا در بسته بندی انواع ادویه برند هستند جزو بزرگترین خریداران پودر سیر عمده به حساب می آیند.

فروش به کارخانجات صنایع غذایی تنها با ارائه ی مجوزهای بهداشتی امکانپذیر می باشد. و برخی از آنها نیز انواع ادویه را همراه با پرتو دهی درخواست می نمایند. پرتودهی ادویه جات بوسیله سازمان انرژی اتمی با هدف از بین بردن میکروب ها انجام می پذیرد.

قیمت پودر سیر فله بسته به کیفیت سیر خشک شده و نوع سیر متفاوت می باشد البته بدلیل کم آبی سالهای اخیر در استان همدان که مرکز کاشت سیر در ایران به حساب می آید قیمت آن افزایش پیدا کرده است. از آنجا که موسیر نیز شرایطی مشابه سیر را داشته قیمت عمده پودر موسیر نیز متاثر از شرایط موجود افزایش نسبی داشته است.

در کنار کارخانجات صنایع غذایی شرکت های فروش ادویه جات و عمده فروشان و بنکداران و فروشگاه های اینترنتی انواع ادویه و خشکبار و صادرکنندگان نیز خریدار  عمده پودر سیر هستند .

مدیریت صنایع غذایی شاهونی فعالیت خود در زمینه ی ادویه جات را با تولید و فرآوری سیر خشک و گرانول سیر و اسلایس سیر و سیر منجمد و پودر سیر آغاز کرده و در این زمینه دارای تجربه بسیار بوده است. از این رو در تامین این ادویه و مشتقات آن از قبیل گرانول سیر و اسلایس سیر خشک می توانید تماس بگیرید و سفارش خود را بگذارید.

 

بسته بندی پودر سیر در شرکت شاهونی

از آنجا که پودر سیر خالص همدان حالت چسبندگی دارد و بعد از مدتی امکان گلوله شدن و سفت شدن آن زیاد می باشد. چگونگی فرآوری و بسته بندی این محصول حایز اهمیت است. بسته بندی پودر سیر در شرکت شاهونی همراه با رعایت دستور العمل های بهداشتی و در زمان مناسب بعد از کمی استراحت پودر سیر در هوای سالم انجام می پذیرد. تا امکان سفت شدن محصول پایین بیاید. بسته بندی پودر سیر معمولا ابتدا در کیسه های پلاستیکی سلفون ریخته و پلمپ می شود. و بعد داخل کارتن یا کیسه های کامپوزیت معمولا در اوزان ٢٠ و ٢۵ کیلوگرم قرار داده می شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر سیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا